شرکت در محفل فرهنگی انجمن فلاردنگین
اتحاديه گزارشگر اتحاديه گزارشگر

   بتاریخ 26 سپتمبر 2010 بنا به دعوت رییس انجمن فرهنگی افغانهای شهر فلاردنگین محترم ولی محمد شاهپور رييس، محترم نصیر صافی مسوول مالی اتحادیهء و محترم انجینر محمد صدیق شریفی یک تن از فعالین انجمن افغانهای شهر آرنهم در محفل ای که به مناسبت عید سعید فطر از جانب انجمن افغانهای شهر فلاردنگین تدویر شده بوده اشتراک ورزیدند.
هدف از اشتراک در  اين محفل، معرفی هیأت اجراییهء جدید اتحادیهء با رهبری و اعضای انجمن فرهنگی شهر فلاردنگین و جلب همکاری آنها در فعالیت های بعدی اتحادیه ء بود.
 
بعد از صرف غذا برنامه فرهنگی با صحبت فشرده محترم طارق پیکار معاون انجمن آغاز گردید.
سپس رشتهء سخن را محترم الحاج نثار رییس انجمن افغانهای شهر مذکور بدست گرفته وی ایام خجسته عید سعید فطرگذشته را به حاضرین تبریک و تهنیت گفته از کارکرد ها و فعالیت انجمن خویش یاد آوری نموده و از اشتراک هیأت اجراییهء اتحادیهء به گرمی استقبال نمود . همچنان در جریان سخنان خویش آماده گی کامل همکاری انجمن خویش را در کار کرد های بعدی اتحادیهء دربرابر حاضرین محفل اعلام نمود.

        بعد ازصحبت موصوف رييس اتحاديه از نام هیأت اجراییهء بطور فشرده انکشافات اخیری که در اتحادیهء بعد از جلسه هیأت رهبری و مجمع فوق العاده 28 اگست رونما گردیده است معلومات داده همکاری هیأت مدیره و اعضای انجمن فرهنگی را در پرتو تطیبق فاز نوین اتحادیه تقاضا  نمود، که مورد استقبال نیک حاضرین قرار گرفت
حسب معمول از نام هیأت اجراییهء اتحادیهء به چهار تن از خانم های که در تدریس زبانهای ملی اطفال افغانی انجمن فرهنگی را دلسوزانه کمک و همکاری مینمایند بر اساس پیشنهاد هیأت مدیره انجمن فرهنگی تحسین نامهء اتحادیهء در همکار مشترک رییس ، معاون انجمن  و آقای نصیر صافی توزیع گردید.
خانم های که تحسین نامه ء اخذ کرده اند؛
حلیمه صمیمی نثار
سامعه کمال
عزیزه سادات
ويکتن ديگر،
در این محفل از رضاشاه جلالی هنرمند جوان کشور نیز دعوت شده بود.
در جریان محفل  هيأت اجراييه اتحاديه با یک عده  از شخصیت های فرهنگی و اعضای انجمن بمنظور بهبود کار و جلب همکاری نهاد های افغانی بصورت انفرادی صحبت نمودند.
قابل یادآوری است که محترم کاکر رییس انجمن کاپل اندیسل در محفل حضور داشت بعد از صحبت مفصل ، وی آماده گی کامل خویش را  در همکاری با اتحادیه اعلام نموده و تقاضا نمود تا در یکی از محافل انجمن موصوف هیأت اجراییهء اتحادیه بمنظور شناخت و همکاری مشترک اشتراک نمایند، اين  پیشنهاد دوستانه از جانب نماينده گی هيأت اجراييه  پزیرفته شد.
محفل با کنسرت و خوشی وشعف جوانان ادامه يافت. 

 


September 27th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها